sâmbătă, februarie 17, 2007

17 feb - film documentar & simpozion despre violurile din China


Am fost sa vad un film documentar despre violurile pe care le-au facut soldatii japonezi in China.

A fost foarte impresionant caci este documentar si au fost intervievate cele care au supravietuit tragediei cat si cei care au facut aceste atrocitati, acum toti oameni in
varsta.

La simpozion au participat 3 persoane: autorul cartii si directorul filmului, un chinez care e de 17 ani in Japonia, un veteran de razboi care a participat la violuri si care si-a cerut iertare in lacrimi si a povestit ce au facut exact si o tipa care este fica unuia din veterani si care a fost in razboiul din Afganistan ca reporter.

Sala era plina pana la refuz, au fost mii de oameni!
Am cumparat si eu cartea si am rugat sa imi da un autograf cu dedicatie.

Eu am deja si celelalte doua carti scrise de el despre tragedia japonezelor ramase in Manciuria dupa retragerea trupelor japoneze.
Ati auzit de masacrul din Nanjin?
Intre ce ani a fost razboiul dintre China si Japonia
  • 1937-1945
  • 1937-1939
  • 1935-1937
Dupa film si seminar am fost la un restaurant Chinezesc cu specific din sud, Cantonez, foarte delicios: KAHIN.

Niciun comentariu: