vineri, februarie 09, 2007

8 feb - excursie in ATAGAWA, Wani Banana En, Gradina BOTANICA




Am fost a doua zi, sa vizitam Gradina de Crocodili, cea mai mare gradina de crocodili din lume, care are cele mai multe specii adunate la un loc.

Am intrat eu cu cel mai mare entuziasm si ma duc de la un bazin la altul, dar observ ceva: nici un crocodil nu se misca! Am inceput sa ii strig, sa la fac cu mana, sa le zbier, doar doar or clipi macar! NIMIC!!!!


Am zis ca or fi murit cu totii si m-am dus sa anunt un paznic.

- "Nu, stai linistita", imi zice omu, "ca asa fac ei, stau incremeniti toata ziua, pana la ora de masa. Dupa ce infuleca gaina, iar intra in neant."

Pe cuvantul meu, am crezut ca am intrat intr-un portal al timpului in care totul ramane neclintit, de parca se oprise timpul in loc.

Tare ciudati sant crocodilii astia!

Care e diferenta dintre un crocodil si un aligator?
  • crocodilul e mai mare
  • crocodilul are botul ascutit
  • crocodilul are al 4-lea dinte de jos iesit in afara, vizibil
  • crocodilul are numai 4 degete
Acest animalut este de fapt un panda cu coada si cu blana maro. In engleza se numeste Lesser Panda.

Adica e mai putin panda si e mai mult urs cu coada? Nu se stie, ma rog!

Oricum, e atat de haios ca nu ma mai puteam dezlipi de gratiile de la cusca.

Lesser Panda traieste in:
  • China
  • America de Nord
  • America de Sud
  • Asia de sud-est
Cred ca asta e cea mai frumoasa gradina botanica pe care am vazut-o vreo data. Are toate plantele imaginabile si ne-imaginabile.

Cel mai mult mi-au placut gradinile de lotusi pe apa, padurile tropicale, pomii de cafea, de cacao, cei fructiferi, si expozitia de orhidee!
Ce folosinta mai avea baobabul pe timpuri?
  • Sa se catere "Micul Print" in el
  • Sa se faca avioane din el
  • Sa se scobeasca si sa sa bage raufacatorii in trunchi la inchisoare

Un comentariu:

Anonim spunea...

crocodilii japonezi sunt zen, mediteaza toata ziua.