marți, februarie 06, 2007

5 Feb - Raja ne-a gatit CURRY Indian de spanac

Raja este un foarte bun prieten de-al nostru, sef Indian, care a venit sa ma invete sa gatesc curry de spanac!

Raja gateste delicios, este atat de bun bucatar ca de cate ori vine primul ministru Indian in Japonia, il cheama special sa ii gateasca. Nici nu-i de mirare, el fiind chef coordinator la cele mai selecte restaurante de la toate hotelurile de 3 si 5 stele din Japonia. Se pare insa ca nu ii place lui prea mult mancarea Japoneza!

Oricum, faza cea mai tare a fost dupa ce a adus el farfuriile cu mancare in sufragerie. Ne-am asezat la masa, si dintr-o data, il vad ca se repede cu degetele in farfurie si incepe sa manance cu mana! Am crezut ca fac atac de cord!

La asa o mancare rafinata ca a lui, sa mananci cu destele, e chiar aiurea. Eu ma asteptam ca o sa aduca si niste linguri sau furculite, dar el nimic. M-am uitat la el cu gura cascata cateva secunde dupa care l-am rugat sa ma ierte ca eu nu pot sa fac precum el, si mi-am cerut permisiune sa imi aduc o lingura, ceea ce am si facut. E drept, e o anumita tehnica sa mananci cu mana, folosind bucatele de paine, dar e foarte greu, eu nici nu vreau sa incerc. Nu de alta, dar nu degeaba s-au chinuit stramosii nostri sa inventeze tacamurile.

Dupa ce a plecat el, m-am inchinat cu amandoua mainile!
Va place curry Indian?
  • Da
  • Nu ca e prea picant
  • Nu stiu ca n-am mancat niciodata
  • Asa si asa, nu ma omor in mod special.

Niciun comentariu: