miercuri, februarie 21, 2007

21 feb - azi am vazut AN INCONVENIENT TRUTH


In Japonia, miercurea e ziua in care femeile pot merge la film cu numai 1,000 de yeni. Un bilet cost normal este 1,800 yen, deci e o mare differenta.

M-am dus cu o eleva si cu un prieten sa vedem filmul documentar despre incalzirea globala facut de Al Gore. Filmul a fost impresionant. Practic ne spune ca va fii vai de mama noastra si e un pic cam tarziu pe
ntru a regreta. Daca nu incetam sa emitem CO2 vom muri cu totii in cativa ani de acum incolo fie prin inundatii, secete, boli, lipsa de apa sau de hrana.

E NASOL DE TOT!

Iar nivelul marii se va ridica cu 12 m daca se topesc glaciarii de la poli si Greenlanda.

Va recomand sa va uitati la linkul lor oficial.
http://www.climatecrisis.net/

Dupa film am fost sa mancam la restaurantul vietnamez PAPAYA LEAF (Frunza de Papaya), din Ginza, chiar de langa cinematograful Chante.

Mancarea a fost picanta, dar foarte buna. Din pacate, de la picanteria asa, cand am ajuns acasa m-a durut burta rau. Noroc ca m-a sunat Aura si m-a invatat sa imi fac un ceai de menta si sunatoare si mi-a trecut imediat.

Niciun comentariu: