marți, februarie 13, 2007

12 feb - am fost sa vedem noua locuinta

Am fost sa vorbim amanunte cu cei care construiesc casa.

Asa arata regiunea sau cartierul unde s-a construit apt.

Blocul s-a terminat deja de construit dar e greu de facut poze la el ca e prea inalt, asa ca am facut
poza e o macheta cladirii.


Se pare ca vom primi cheia prin Aprilie si ne vom muta prin Mai in noua locuinta.
La ce etaj vom sta?
  • 9
  • 14
  • 27
  • 31
  • Blocul va avea ape termale extrase de la o adancime de 800 m sub pamant. Am fost din nou sa vedem blocul, sa ne mai consultam si sa vedem de mobila.










  • Seara am fost la un restaurant din apropiere, cu specific Italienesc, unde mancarea a fost excelenta. Spaghetele cu crabi in sos de rosii au fost un deliciu.
  • Dupa ce ne mutam in Shinonome, cred ca vom merge la restaurantul asta foarte des caci e si bun si ieftin.

Niciun comentariu: