vineri, februarie 02, 2007

1 Feb 2007 - pranz la MITSUKI in Monzen Nakacho

Shigi m-a invitat la un pranz de sushi la cel mai bun restaurant cu acest specific din Monzen Nakacho, si intr-adevar a fost bun!

Propietarul e innebunit dupa pescuit si de multe ori aduce peste proaspat pescuit de el (cred eu).

Mancarea in poza urmatoare.
Ai mancat vreodata peste crud proaspat pescuit?

* Da
* Nu
Deoarece sushi trebuie mancat imediat cum ti-l taie si ti-l pune pe tejghea, a fost imposibil sa fac o singura poza cu tot ce am mancat, asa ca am facut cu cate una cate una sau ca in poza asta, un set de 3: chutoro, crevete, toro (akami)

Toro este denumirea de peste maguro, adica tuna si este pestele cel mai cautat in Japonia, gustul lui fiind cel mai bun in sashimi si sushi.

Care e diferenta dintre chutoro si toro?

* chutoro e bucata de la burta
* chutoro are mai multa grasime
* chutoro este mai scump
* toate cele de mai sus

Dupa masa de pranz am fost la HARADA, o cofetarie japoneza traditionala tot in Monzen Nakacho, unde am servit ceai de flori de cires, un desert facut din pasta de fasole dulce pusa peste un fel de mamaliga si ceai de alge de mare. Cred ca vi se pare destul de ciudata aceasta combinatie, nu? A fost bun, in caz ca va intrebati cum o fi fost. Numele acestui desert este awa zenzai.

Niciun comentariu: