joi, ianuarie 18, 2007

Joi 18 ian 2007 - am vazut filmul "Scrisori din Iwojima"


Am fost sa vedem acest film facut de regizorul Clint Eastwood, "Scrisori din Iwojima".

Iwojima este o insula pe care s-au batut japonezii in cel de-al doilea razboi mondial cu americanii, aproape pana la ultimul suflet.

Atat am plans la acest film ca m-a durut capul.

Clint Eastwood - jos palaria! Esti tare.

Pana acum n-am stiut cat de profund poate fi Eastwood, dar prin cele doua filme ale lui: "Drapelurile Tatilor Nostri" (Flags of our fathers) si acest film, (Letters from Iwojima) in care a reusit sa arate razboiul in toata scarbitatea lui, fara eroi si fara impopotoneli, il consider un regizor geniu.

In ambele filme este vorba despre acelasi razboi, pe acelasi loc dat, dar Flags of Our Fathers este facut din perspectiva americana iar
Letters from Iwojima din cea japoneza. Este un film foarte obiectiv, aproape documentar.

Aceste doua filme sant de vazut. RECOMAND SI INSIST.
Ati vazut "Letters from Iwojima" sau/si "Flags of our Fathers"?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Superb!
Din cate am inteles in film joaca si un idol japonez Ninomya Kazunari membru al grupului Arashi. Spun asta pentru ca am urmarit multe tv showri ale acestui grup, pastila e ras pe zi.

Daniela spunea...

Da, ai perfecta dreptate. "Nino" este un idol japonez si pe buna dreptate este popular fiindca este foarte dulcic, iar in film a jucat superb. Este foarte expresiv.