joi, martie 08, 2007

6 si 7 Martie - Cu dl.Constantin Chriac la SUSHI ZANMAI

7 martie 2007 - o zi speciala: am avut bucuria si onoarea de a lua cina cu dl. Constantin Chiriac, actor la teatrul Radu Stanca din Sibiu si director al Festivalului International de Teatru din Sibiu, si dorind sa manance carne de peste cruda, l-am dus la restaurantul meu preferat, SUSHI ZAMAI, unde i-a placut teribil de mult.

Dupa cum vedeti am mancat nu numai sashimi (chutoro, caracatita si un peste alb pe care am uitat cum il cheama) dar si peste fiert in stil japonez si supa de alge.

6 martie 2007 - am avut o prima intalnire cu marele actor polivalent si om de cultura dar si bun prieten, dl. Constantin care vizita Japonia cu treburi importante. Desi n-am avut mult timp la dispozitie, am stat la un pahar de vorba in unul din cele mai vechi baruri din Tokio, Rendez-Vous Lounge and Bar. Pentru mine aceasta data este deosebit de semnificativa, deoarece multe lucrui importante din viata mea au avut loc pe aceasta data.

6 martie 2007 - in Romania a fost o zi trista caci a avut loc inmormantarea nasei noastre de casatorie, Mihaela, care a murit de cancer la maduva. A murit foarte tanara, in floarea varstei si la apogeul carierei, facuse un masterat in MBA, lucra la banca, era super calificata si super inteligenta, fericita caci avea un asemenea partener de viata iubitor si dedicat, era frumoasa de nu se poate imagina, atat exterior cat si interior, avea prieteni buni, familie care o iubea ... le avea pe toate, calatorise in lume, vazuse ce-i frumos si isi dorea atat de mult sa fi trait. Dl. Constantin Chiriac, zicea ca cei care au fost afectati rau de Cernobal au avut cel mai mult de suferit caci s-ar injumatatii atomii de elemente nucleare si asta ar distruge organismul. Nasol. Sper ca intalnirea asta sa dea rezultate fructuoase insa!

Viata poate devenii foarte scurta daca nu ai noroc sau daca nu ai grija de ea. E o zicala americana: "oamenii isi sapa mormantul cu proprii lor dinti". Adica tot ce mananci, respiri sau bei, are rasfrangere asupara sistemului imunitar, si daca n-ai noroc, viata se scurteaza fantastic de mult sau de repede.

Dar nu numai atat:

Pe 6 martie 1999 am facut casatoria civila aici in Japonia.

Pe 6 martie 1988 a murit bunicul meu de cancer la plamani fiindca a fumat ca un inconstient de la 15 ani, 2 pachete de tigari pe zi.

Pe 4 martie 1977 a fost cutremurul. Ce sa mai zic?

In 1966 mama l-a cunoscut pe tatal meu si uite asa m-am nascut eu. S-ar parea ca e ceva ciclic caci la fiecare 11 e ceva destul de important, zice mama.

Un comentariu:

Anonim spunea...

facuse un masterat in MBA, lucra la banca "The Master of Business Administration (MBA) is a master's degree in business administration"